Autor: Pavel Hilbert

Dôvera pacienta k lekárovi je zásadná. Je v záujme pacienta i lekárov, aby pacient absolvoval konzultácie u viacerých lekárov. Pokiaľ si určitého lekára vyberie pacient, ktorý bol na konzultácii i u iného lekára, jeho výsledné rozhodnutie bude uváženejšie a istejšie. Výber atestovaného, plne kvalifikovaného lekára je základným, nie však jediným a dostatočným predpokladom úspešného zákroku.

Druhý názor

Pacienti majú právo na druhý názor. Ako potvrdzuje štúdia Mayo Clinic >>, 88 % pacientov získa vďaka druhému názoru inú, alebo presnejšiu diagnózu.

Medicína nie je exaktná veda, žiaden lekár nie odborníkom na všetky zákroky a nikto neponúka celé spektrum zákrokov plastickej chirurgie a estetickej dermatológie.

Alternatívne dopyty

Po novom môžu pacienti poslať dopyt aj lekárom, ktorí nie sú premium. U týchto dopytov pacientom umožňujeme poslať dopyt ďalším štyrom premium lekárom, ktorí sú miestne a odborne relevantní. V čom je to pre vás výhodné?

  1. Pacienti posielajú dopyt bežne 2-3 lekárom. Zájsť na 2-3 konzultácie pred zákrokom odporúča i ISAPS.
  2. Možnosť popýtať neplacených lekárov zvýši počet dopytov, ktoré dostanete a môžete premeniť v pacientov. U dopytov premium lekárom túto službu neponúkame. Vaše poptávky idú iba vám, pokiaľ neosloví pacient z vlastnej iniciatívy ďalšieho lekára sám.
  3. Viac ako 30 % dopytov zostáva nezodpovedaných.
  4. Oslovenie viacerých lekárov dáva pacientovi vyššiu šancu na odpovede špecialistu a zvyšuje kvalitu odpovedí.
Fotolia 127814705 Subscription Monthly M

Čo sa rozumie samo o sebe

Pacienti si v prípade estetickej medicíny kupujú de facto luxusný produkt. Tomu by mali odpovedať aj všetky súvisejúce služby.

Základom je odpovedať na dopyty pacientov čo najrýchlejšie. Ideálne obratom, alebo aspoň ten istý deň, ale ideálne do pár hodín. Čím skôr odpoviete, tým je viac možné, že sa s pacientom dohovoríte na konzultácii. Vďaka novým technológiam sme už všetci zvyknutí na možnosť okamžitej komunikácie, očakávame rýchlu reakciu a nemáme trpezlivosť čakať. Pokiaľ neodpoviete dostatočne rýchlo vy, pacient sa obráti pre odpoveď inde.

Návštevníci portálu môžu poslať svoj dopyt viacerým lekárom. Lekári so základnym profilom, ktorí majú profil zdarma, majú v kontaktnom formulári na svojom profile uvedených ďalších lekárov, ktorým potenciálny pacient môže poslať svoj dopyt.

Estheticon informuje všetkých pacientov o odporúčaniach odborných lekárskych spoločností ohľadne zodpovedného a uváženého rozhodnutia o výbere operatéra a podstúpení zákroku.

Alternatívne a unikátne dopyty

V zozname dopytov vidíte unikátne a alternatívne dopyty. Bežné dopyty sú unikátne a sú odosielané užívateľom iba vám. Alternatívne dopyty sú dopyty, ktoré návštevník poslal viacerým lekárom.

Publikované: 12.07.2017