Zmena prsníkov 3 roky po operácii- ruptúra? seróm?

Anonymné
N1234
Trnava · Vytvorené: 5. 5. 2021

Dobrý deň, rada by som poznala názor odborníkov, predtým než navštívim môjho operujuceho lekára(ku ktorému sa úprimne neteším kvôli jeho štýlu komunikácie ) V roku 2018 som podstúpila zväčšenie poprsia, boli mi vložené implantaty polytech, guľaté, texturovany povrch a pod sval. Nemala som žiadne komplikácie, iba dreny zavedené 5 dní. Výsledky sona som mala vždy v poriadku, aj keď na ľavom prsníku vlnenie, to však bolo vidno len na sonu,nikdy nie na živo v žiadnej polohe. Tohto roku sa mi urobila v ľavom prsníku (ktorý je na pohmat tuhši, je v nom aj viac ml kvôli asymetrii ) útvar ako cysta, išla som na sono, výsledok= reaktivny vypotok a ľahká kontraktura, nakoľko ma prsník nebolel, nemenil tvar ďalej som to neriešila a nakoľko plánujeme deti a výmenu by som rada absolvovala až po deťoch .. Lenže po pár mesiacoch sa vypotok správa tak, že sa zduri, potom zasa odpuchne, a miesto mam neustále červené, prsník tvar nemení, stále je rovnako tuhý, veľmi málo boli nie stále ale sem tam a mala bolesť na pohmat ,. Šla som na sono a výsledky a fotky z neho pridám sem. Pozerali sa mi na to 2 doktorky no jedna hneď zhodnotila, že vybrať, jasná ruptura, druhá tvrdila niečo iné.. Úprimne, prsia som si nedala kvôli rozmaru, ale preto že som naozaj nemala žiadne, a veľmi ma to psychicky trápilo, vybrať implantaty, je najhoršia možnosť pre mňa.. Nechápem čo sa stalo prečo mi po rokoch takto telo začalo reagovať.. Prosím poradte na základe sona o co by mohlo ísť a ako ďalej.. Myslela som, že ide,, len,, o serom, vraj malé množstvo tekutiny je tam vždy, ale ošetrujuca lekárka tvrdí, že to už není,, iba,, serom Ďakujem pekne.

0 komentárov

Reklama

Informácie zverejňované na portáli Estheticon.sk, nemôžu v žiadnom prípade nahradiť konzultáciu pacienta s lekárom. Estheticon.sk nie je zodpovedný za produkty alebo služby ponúkané odborníkmi.

Radi Vás vypočujeme