Kompresná podprsenka po augmentácií-dĺžka nosenia, veľkosť, tlačenie pŕs rukami

Martinaq
4. 4. 2023 · Posledná odpoveď: 19. 5. 2023

Dobrý chcela by som sa opýtať odborníkov. 1. Dĺžka nosenia kompresnej podprsenky po augmentácií- som 3 týždne po OP mala som kontrolu u operatéra, povedal mi že ešte 1 týždeň a môžem nosiť hocijakú inú podprsenku aj s kosticami či športovú, podľa mňa je to skoro. Aká je ideálna dĺžka nosenia? 2. Momentálne mám podprsenku od Lipoelastic veľkosť S (rozmery v tabuľke pod- 68-72 cez prsia-81-88) moje miery teraz sú pod 75 cez prsia 89/90 spĺňam tabuľku ale po odpuchnutí pŕs mi táto poprsenka je o dosť voľnejšia cez prsia aj na ramenách (prsný pás som nenosila). Prsia mi odpuchli celkom dosť a podprsenku mám zapnutú na najtesnejšie ako sa dá, bojím sa toho že prsia nie sú dostatočné stiahnuté lebo už necítim to sťahovanie a teda sa bojím že budem mať prsia od seba, že budem mať veľku medzeru ale napriek tomu veľkostnú tabuľku spĺňam. Mám správnu veľkosť aj ked už necitím to sťahovanie pŕs k sebe? Chcela by som si zakúpiť ešte jednú poprsenku na 2. pooperačné obdobie mám si zakúpiť podľa toho akú mám teraz alebo teda mám ísť do menšej čo je správne? 3. Operatér mi vravel že po 6 týždňoch od operácie mám 1 min ráno a 1 min večer začať prv jemne a časom o niečo silnejšie tlačiť bázu z bokov až z podpazušia rukami k sebe aby som teda nemala tú medzeru a praktizovať to dlhodobo aby sa mi teda nespravila medzera o niekoľko mesiacov neskôr. Momentálne tú medzeru samozrejme mám nie je veľka ale zase nie je ani taká že sú prsia pri sebe, dúfam že priložená foto nebude porušovať pravidla. Zaistí mi to stláčanie pŕs rukami to že prsia budú držať dlhodobo tvar prípadne sa dostanú ešte bližsie k sebe?

Info: implantáty sú vložené z podprsnej ryhy pod svalom. Motiva 450ml okrúhle, full profil. Prsné svaly pred operáciou som mala vytrenované, tvrdé až vypruhované.