Laserové odstránenie potenia - Smartlipo v SR

Sonka
27. 1. 2009 · Posledná odpoveď: 20. 10. 2020

Laserové odstránenie potenia - SmartlipoČítala a počula som o novinke Smartlipo, ktorá formou laseru odstráni potenie. Chcela by som sa opýtať, či je na Slovensku klinika alebo zariadenie, ktoré takúto formu odstránenia potenia ponúka a koľko stojí zákrok. Zároveň by som chcela požiadať odborníkov o vyjadrenie sa k tejto metóde a poskytnutia bližších informácii. Som zúfalá, potenie mi ničí život, spoločenský ako aj pracovný. Prosím pomôžte mi. Vopred ďakujem za všetky informácie.

Reklama

odpovede (3)

Všetky odpovede na túto otázku pochádzajú od kvalifikovaných lekárov
Premium
MUDr. Milan Očenáš
Banská Bystrica . 10. 2. 2012
Prajem dobrý deň.
Trvalé odstránenie potenia je možné už aj na Slovensku v Essur clinic.
Ide o jednoduchý miniinvazívny výkon,kde sa jemnou kanylkou v pazuche prostredníctvom Nd:YAG lasera o vlnovej dĺžke 1064 nm odstránia potné žlaizky.Výkon sa robí v lokálnej anestéze,má minimálnu rekonvalescenciu.Štatisticky je účinnosť skoro 90%.Cena je 980,-€
V prípade záujmu prosím kontaktovať
S pozdravom MUDr.Očenáš Milan
Aspen Aesthetic Clinics, Klinika Praha
Aspen Aesthetic Clinics, Klinika Praha
Žiadne recenzie
11. 6. 2010
Odstraneni poceni
Laserem neb Body-jetem

Dobry den

dekujeme Vam za zajem o tuto velice elegantni metodu na
 permanentni odstraneni poceni skoro na vsech oblastech, hlavne v podpazi….

Nejmodernejsi metodou / Laserlipo napriklad pristrojem SmartLipo
Tento specialni laser vysila laserovy paprsek 1064 nM, ktery se specificky trefi do potnich zlaz, ktere znici.

zakrok mozno provesti pri prvni navsteve, konsultace dopredu neni de facto potreba.

Zakrok se provadi pouze v lokalni anestesii, jemna laserova kanyla neb jen opticke vlakno jsou zavedeni pod kuzi a elegantnimi pohyby jiz v anestesiovane oblasti lokalnim anestetikem, laserova kanyla projizdi pod kuzi a vyhledava si potni zlazy….