Mastopexia- 2mesiace po, rany sa ťažko hoja, diera v jazve

Adka915406
Adka915406
8. 3. 2021 · Posledná odpoveď: 28. 3. 2021

Dobrý deň,rada by som poznala názor odborníka na môj problém.Som 2 mesiace po úprave prsníkov,mastopexii + vloženie implantátov 500ml.Rany okolo dvorcov sa mi zahojili dobre,ale vertikálne sa ťažko hoja,dokonca sa to zhoršuje.Pouzivam silikónové naplaste na jeden prsník,druhý stále osetrujem betadinom,pretože sa mi na ňom po poslednej kontrole,keď mi ho lekár ošetril a prelepil vytvorila doslova diera .Moj lekár ma dovolenku a odporučil mi len ten betadin.Diera v jazve ma veľkosť jednoeurovky,som zúfalá čo mi tam zostane za jazvu.Nerozumiem prečo sa mi to stalo teraz a bojím sa následkov.Vopred ďakujem za nejakú radu .

Reklama

odpovede (3)

Všetky odpovede na túto otázku pochádzajú od kvalifikovaných lekárov
MUDr. Gabriel Šlárko
Bratislava . 9. 3. 2021
Najlepšia odpoveď
Dobrý večer prajem,

v prvom rade by som Vás rád upokojil a povedal Vám, že podľa môjho skromného odhadu
sa to zahojí a ku žiadnemu vyberaniu implantátov nebude treba pristúpiť (aspoň teda nie kvôli tomuto). Miestne ošetrovanie je správne a v prípade, že rana bude čistá sa buď zahojí spontánne alebo by možno bolo vhodné ambulantne pridať zo dva tri stehy aby sa to urýchlilo.
To však hodnotím bez toho aby som poznal čo presne bolo robené a či existujú anamnesticky nejaké faktory, ktoré by mohli celý proces hojenia komplikovať.

Pekný večer
Kontaktujte overené kliniky, ktoré ponúkajú vybraný zákrok.
Dobrý deň,
súhlasím s kolegom, pravdepodobne sa to zahojí.

S pozdravom
MUDr. Jozef Fedeleš, Ph.D.
Klinika YES VISAGE
Kontaktujte overené kliniky, ktoré ponúkajú vybraný zákrok.
Premium
2 adresy v Bratislavský kraj, Trnavský kraj... . 9. 3. 2021
Dobrý deň pani Adka,